12 Şubat 2011 Cumartesi

Gucci - Guilty



Başarılı kadın parfümleriyle dikkat çeken bir marka Gucci. Özellikle Rush (Bayan) ve Eau de Parfum II. Erkek için tasarladıkları parfümler ise nedense pek başarılı değil. (Gucci Pour Homme'u ayrı tutmak gerek).

Markanın yeni parfümü piyasaya çıkmış. Adı Guilty. Resmi açıklaması şöyle:

Cüretkar ve zeki kadını temsil eden Gucci Guilty, sıcak, çarpıcı oryantal kokusu ile zevk veren bir koku. Mandalinanın doğal kokusu, pembe biber ile modaya uygun parıltılı bir hal alıyor. Orta notasında leylak ve germanyumun çekici karışımı sulu şeftali ile birleşerek kadınsılığın kışkırtıcı tarfını yansıtıyor. Paçuli gücün mesajını verirken amber derin bir feminenlik sunuyor. Hipnotize edici gücüyle koku, baştan çıkarıcı bir etkiye sahip.

Bu tür resmi açıklamaları pek ciddiye almam. Bana daha çok pazarlama cümleleri gibi geliyor. En iyisi hangi parfüm olursa olsun gidip denemek. Bakalım Guilty, başarılı bir Gucci parfümü olarak yerini alabilecek mi? Göreceğiz.

Reklam çekimindeki güzel ise Evan Rachel Wood'muş.

3 yorum:

  1. merhabalar.öncelikle tesekkur ederim kendi adima cok faydali seyler ogrendim parfumler kokusunda.sizden tavsiye almak istedim izin verirseniz.ben yaz ve kis parfumleri ariyorum birer tane. ama farkli bloglarda ayni parfumler hakkinda cok degisik yorumlar okudum.aklimda kis icin bvl-pour homme , gucci envy var mesela.sizce ne kadar dogrudur? yaz icin hic tatmin edici bir parfum bulamadim.ayrica gucci guilty for him hangi mevsime uygundur.şimdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim,

    Kış için Gucci - Envy For Men iyi bir seçenek. Fakat üretimi sonlandığı için bulunması çok zor. Ancak yurtdışından bulunabilir.

    Benim size önerilerim:

    Christian Dior - Dior Homme Intense
    Yves Saint Laurent - Body Kouros
    Thierry Mugler - A Men Pure Havane
    Prada - Amber Pour Homme

    Blv Pour Homme'u tavsiye etmem. Boşuna para ve zaman kaybı olur bence.

    YanıtlaSil
  3. Gucci Guilty,kullanıyordum gecen yaz almıştım ama pek memnun kalmadım cunku cok etkılı bır koku degıl cok hafif ve etkisiz

    YanıtlaSil